Çarşamba, Mart 18, 2015

GEÇ KALDINIZ

Bırakın öleyim. Bitti işte. Ben hazırım. Siz niye değilsiniz?
Çekin fişi.
Neden korkuyosunuz? Kaçtığınız bir şeyler mi var? Sorumlu olmak istemiyorsunuz. Geceleri rahat uyumak istiyorsunuz.
Sizi boğan vicdanınız mı? Korkakalar! Ölümümü üstlenmek istemiyorsunuz. Artık çok geç! Öldürdünüz bir kere! Bin kere! Yine yapabilirsiniz! Bu sefer yüzünüze vururum ama. Tokat gibi..
Katil olmak istemiyorsunuz. Cellat değilsiniz siz. Çaktırmadan öldürenlerdensiniz.
Beni çok seviyorsunuz. Öldürecek kadar çok!
Ölüm bana hiç yakışmıyor değil mi? Ölümü konduramıyorsunuz bana. Bana doyamadınız daha. Benimle geçecek her saniye bir ödül sizin için. En sevdiğiniz amcanız benim. En sevdiğiniz dayı, kardeş, abi, abla, teyze, hala benim. Benim gibi koca görmediniz. Eşlerin en güzeliyim ben. Süper babayım, annelerin annesiyim. Tamam, kabul. Zor bir şey istiyorum sizden. Sindirmesi, kabullenmesi zor. Takdir ilahi olsun istiyorsunuz. Ecelimle öleyim istiyorsunuz.
Hala anlamadınız! Ecelim sizsiniz!
Zamanın akışına, kadere, ecele müdahale etmekten çekiniyorsunuz. Elleriniz kirlenmesin istiyorsunuz.
Ölüm zaten çok karmaşık.
Geç kaldınız. Hep geç kaldınız.
Elleriniz temiz belki ama...
Geç kaldınız.
Korkak, aptal, ikiyüzlü. adi ve kaypaksınız.
Geç kaldınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder