Pazartesi, Ocak 11, 2010

BOŞLUK

Artık yavaş yavaş 'aktüel' yazılar , 'fikir' yazıları yazmak istiyorum sakıncası yoksa .
Sakıncalı yazılar da olabilir bunlar pekala .
Kendime gazete basacağım diyelim . Hem yazı işleri müdürüyüm , hem köşe yazarı , hem dağıtıcı , hem de en sadık , belki de tek okuyucusuyum . Minicik bir medya patronuyum yani . Gazete binamı , legodan yaptım . Yazar değilim ben , tuzum kuru . Rahatlığım bundan . Arkadaş olmasak da olur. Daha iyi olur hatta. Arkadaş olmayalım biz. Arkadaş olursak, yalan da söyleriz birbirimize. Yalan söylemeyelim.
Günlük olmasa da olur . Bir çeşit terapi diyelim buna.Terapistim de öyle diyor . "Yazmak terapidir" diyor . Çoğu zaman dinlemiyorum onu konuşurken. Sıra hemen yine bana gelsin istiyorum. Galiba o da beni pek dinlemiyor.
Her şeyimi, bazı şeyleri saklayarak, yazacağım . Beni bu kadar tanımak istemezsin belki . Benden nefret edeceğin anlar , bu nefretini besleyeceğin fikirlerim olur muhakkak. Umarım olur.
Hayatında bana yer var mı sence ? Kutularımı nereye koyacağız ? Kıyafetlerimi ? Müziklerimi ? Vana sıkışmıştı , açtım bu gün.
Düşünce hızıyla , yazma hızını eşitleyen bir makine var mı sen onu söyle ?

4 yorum:

  1. dusunce hiziyla yazma hizinin 'bir' oldugunu dusunsene? ben korktum. her dusundugunu somutlastiranlardan, her dusuncemin somutlasmasindan ve boylelikle daha da dusunmekten ve somut dusuncelerden.

    tesekkur ederim dikkate aldigin icin.
    adi(m) var: julide.

    YanıtlaSil
  2. öfke problemi konusunda yalnız değilsin.hepimiz öfkeliyiz hepimiz kardeşiz =)

    YanıtlaSil
  3. bmn de bi eleştirim olcak... boşlukları noktalamalardan hem önce hem sonra diil de sadece sora bıraksan daha da anlaşılır olcak :))

    YanıtlaSil
  4. Sırf Jes değil aynı şeyi ben de söylemiştim. Hızlı düşündüğün için hızlı yazıyorsun böyle olması doğal. Nasıl yazarsan öyle yaz senin alanın. Meraklı olan noktalamasız da okur:)

    YanıtlaSil