Salı, Şubat 17, 2015

ŞİRKET ARABASI

Nasıl döneceğim ben? Dönmem lazım.
"Gündelik" diyerek küçümsediğim hayatıma nasıl döneceğim ben?
Ne kadar önemli olduğunu anlamak hayatın...Falan filan...Sen anladın. Şiire düşkünlüğüm yoktur benim. Öte yandan, romantik bir salak olduğum da doğru.
Ne bu ağırlık? "Suçluluk" mu?
Hayatta olduğum. gülümsediğim, yemek yediğim, kitap okuyup arkadaşlarımla şakalaştığım, spora gittiğim, müzik dinleyebildiğim için mi peşimde,üstümde? Sadece hayatta olmak yettiği için mi bunları yapabilmek için? Hayatta kaldığım için başarılı biri olmalıyım ben o halde! Çok başarılı.
Hayatta kalmak! Ne kariyer ama!
Araba vermeliler bana hayatta kaldığım için. Şirket arabası. Bir de yemek çeki.
Abartıyor muyum? "Abartmak" zorundayım ama. Abartmadan "normale" yaklaşamıyoruz artık. "Normal" çok uzak bir yer.
Uzak yerler hep ilgimi çeker benim. Dünyayı beş kere gezmem lazım ölmeden önce.
İnsana inanmaktan bahsediyorum galiba biraz. Çocuk gibi inanmaktan. Çocukken inanırdım insana. Tanıdığım insanların çoğu çocuktu o zamanlar. Ondan daha kolaydı belki inanmak insana. Ya da tanıdıklarımı "çocuk olarak" tanıyordum. Çocuktum yani tanırken büyükleri.
Çocukken daha kolay anlaşıyorduk.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder