Cuma, Temmuz 11, 2014

SİNİR BOZAN KOREOGRAFİ

27.8K tweeet geçmiş aramızda.
27.8K!
Çoğunda da, bana tanınan hakkı sonuna kadar kullandığım düşünülürse; 27.8K X 140 .
"Günlük tweet" ortalamam; 12.8 .
Lakin anlatamamışım. Hala anlayamayanlar olduğunu görünce; bunu anlıyorum. Anlatamamışım.
Hatayı kendimde arıyorum. Bir yerde bir şeyleri noksan bırakmışım sanırım.
"İfade etmenin", benim için bir saplantı olduğu düşünülecek olursa, vazgeçmem kolay kolay.
"İfade etmeyi" bırakamam.
Kolayı bıraktım mesela. Fakat ifade etmeyi bırakamam.
Ben bıraksam; o beni bırakmaz.
Dövme gibi! Dövmeye olan zaafım da bundan.
Hep peşimde zaten saplantım. Basit bir alışkanlığı saplantılaştıran da budur.
Saplantı, alışkanlığın tutkulusu,tehlikelisidir.
Her attığım adımda peşimde.
Ensemde. Dans ediyoruz sanki. Dansı kim idare ediyor, pek emin değilim.
Sinir bozan bir koreografi adeta. Çok senkronizeyiz.
Bir gerçek, ve onun gölgesi gibi.
Ciddiye alan biriyim, ondan olabilir bu. Ciddiye almanın bir yan etkisi olabilir bu.
Saplantılı olmak, hasta işidir biraz.
Belki biraz hastayım Bana sğlıklı birini göster lütfen! Göster ki; hasta mıyı, değil miyim anlayayım.
Suya sabuna dokunan biriyim. Mikrop sevmiyorum çünkü.
Teknik olarak; Suya sabuna dokunmayan, pistir. Mikropludur.
Pis insan sevmem ben. Mikroplu pis insanlarda nefret ederim.
"Ciddiye alan" biriyim. "hiçciddiyealmayan" birine göre, epey ciddiye alan biriyim.
Ciddiye almayanların, karşıt maddesiyim.
Onu ciddiye alma, bunu ciddiye alma, o öyledir, bu şöyledir diye diye gelmedi mi zaten bütün bunlar başımıza?
Ciddiye almamaya programlanmadık mı biz? ne çektiysek, umursamamaktan çekmedik mi?
Hep, "Bize bir şey olmaz, Anıtkabir bizi korur!" demedik mi?
Bak neredeyiz şimdi? Bak kimleri en çok ciddiye alıyoruz şimdi!
Bak, millet uzayda,uzay otelinde kalırken, biz nelerle uğraşıyoruz?
Yıldız Tilbe'yle uğraşıyoruz mesela.
Yıldız Tilbe'yi de ciddiye alıyorum mesela ben.
Düşün artık ne kadar ciddiiye aldığımı.
"Delikanlım" güzel şarkıdır.
Yıldız Tilbe'yi ciddiye almaya devam da edeceğim.
Ta ki, kendisi "Rapor" alıp, bu raporu tüm dünya ile paylaşana kadar!
Kendisini 300 bin kişinin takip etmesini ciddiye alıyorum.
300K!
Kaldı ki bu 300 bin kişinin, 299 bini neden kendisini takip ediyo, tahmin edebiliyorum.
Eğlenmek herkesin hakkı.
Oysa beni gayet "yıldız tibe,nihat doğan,hilalcebeci...vs.. free" bir hayatım var.
Onlar olmadan da eğleniyorum, inan bana! Yemin ederim!
Lakin "2x2=6" demek ile, "HİTLER AZ YAPMIŞ" demek arasında bir fark olduğunu, çok büyük bir fark olduğunu söylememe gerek yok sanırım?
Biri, eğlenceli bir aritmetik hata iken; diğeri SUÇTUR. ÇOK BÜYÜK BİR SUÇTUR ÜSTELİK.
Federal Almanya anayasasının ilk 3 maddesini oku derim bir.
"HİTLER AZ YAPMIŞ" bir NAZİ SÖYLEMİDİR ve nazi söylemi, dünyanın her yerinde suçtur.
Dünyanın başka hiçbir ülkesinde, RAPORU OLMAYAN hiç kimseye söyletmezler bunu. RAPORU OLMAYAN hiç kimsenin yanına kar kalmaz bu söylem.
Dünya tarihinin bu en büyük suçunu,bu en büyük,en vahşi soykırımını; bugünkü İSRAİL DEVLETİNİN GAZZEDEKİ KATLİAMINI anlatırken kullanmak, iki yanlışı bir doğru yapma gayreti içinde olmak da korkunç bir hatadır.
Bu korku tünelinden, bir an önce, hep beraber çıkmamız lazım.
Bu "OH OLSUNCULUĞU", bu "MUSEVİLERE AZ YAPMIŞLAR ZATENCİLİĞİ",
NAZİLERİN, milyonlarca yahudinin, kadını-erkek-yaşlı-çocuk-bebek, yakmasını; bir devlet politikası olarak sistematik şekilde yok etmek istemesini bugüne, bugünkü İSRAİL DEVLETİNE duyulan nefreti açıklarken kullanmak; bu soykırımı, bir şekilde,korkunç bir intikamcılıkla gerekçelendirmeye çalışmak da, azımsanacak bir nefret değildir.
Suçlu olan İSRAİL DEVLETİDİR; MUSEVİLER DEĞİL!
ÖLEN HEP İNSANDIR,ÇOCKTUR,KADINDIR,ERKEKTİR,SİVİLDİR,YAŞLIDIR!
Ve umarım , GAZZE'DEKİ bu katliam emrini verenlerin, bu vahşeti destekleyenlerin sonu; NAZİLER gibi NÜRNBERG olur!
Ben yine unuttum kahvaltı etmeyi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder